Black basic - sznurowana bluzka

 Dzisiaj w roli głównej bluzka ze sznurowanym dekoltem, która od pewnego czasu nie wychodzi z łask. Trend ten bardzo mi się spodobał, a znalezienie takiej bluzki wcale nie było łatwe. Teraz można dostać podobne fasony w większości znanych sieciówek. Jest to detal, który dodaje stylizacji charakteru. Jak wspominałam w ostatnim poście w Irlandii panuje już jesienny klimat. Co prawda jeszcze wszystko jest zielone, a temperatura wcale nie jest najniższa, ale ja bez ubierania się na cebulkę chyba bym nie przeżyła. ;) Mój dzisiejszy czarny look, wybrałam na wycieczkę koleją Waterford & Suir Valley Railway oraz na spacer po mieście. Jeansy, adidasy oraz skórzana kurtka są dla mnie niezastąpione na takie okazje. Enjoy! (;



okulary - house 
bluzka - new yorker
sweter - no name
spodnie - new yorker
kurtka - no name
buty - nike

Share this: