Od czegoś trzeba zacząć..

Cześć. Może na początku się przedstawię. Mam na imię Karolina. Dwa dni temu skończyłam 23 lata, mieszkam w Poznaniu i od czasów licealnym ciągle chodzi mi po głowie, żeby założyć tego bloga. Jak widać zapał mam słomiany, bo od liceum minęło trochę czasu, ale w końcu dopięłam swego i tak o to czytacie ten pierwszy post.
O czym będzie ten blog?
Ciężko powiedzieć. O wszystkim i o niczym, jak większość blogów krążących w otchłaniach internetu. Na wstępie mogę powiedzieć, że będzie to głównie blog szafiarski, a dodatkowo co przyjdzie mi do głowy. Oprócz mody uwielbiam tanie dobre kosmetyki, ćwiczenia z youtubowymi fit trenerami, podróże, książki oraz pyszne jedzenie. Tym oto postem ogłaszam wszem i wobec, że dołączam do lifestylowej społeczności blogowej. Także zachęcam do 'like' na facebooku i 'follow' na instagramie.  Enjoy!




Share this: